(( ویکـــــی کمیـــــک ))

(( ویکـــــی کمیـــــک ))

حس میکنم وقتش شده دوباره کرکره وبلاگ رو بدم بالا
(( ویکـــــی کمیـــــک ))

(( ویکـــــی کمیـــــک ))

حس میکنم وقتش شده دوباره کرکره وبلاگ رو بدم بالا

رنگین کمانی از جملات جوکر

  • اگاهی وقتا فقط کافیه خودتو پیدا کنی. بقیه چیزا تو گوگل هست...
  • بهم ریختن نظمی که حاکمه، و همه چیز به آشوب کشیده میشه،من عامل به هم ریختگی ام.شما در مورد هرج و مرج چیزی می دونید؟ این عادلانه اس!
  • جوکر باش.وقتی همه ادای بتمن قصه رو  در میارن
  • ببین بچه جون من وقتی آدم هارو میکشم که خنده دار باشه کشتن تو اصلا خنده دار نیست
  • بهم ریختن نظمی که حاکمه، و همه چیز به آشوب کشیده میشه،من عامل به هم ریختگی ام.شما در مورد هرج و مرج چیزی می دونید؟ این عادلانه اس!
  • همه ی آدم ها مثل ماه می مونن. قسمتای تاریکی دارن که هیچ وقت به کسی نشونش نمی دن.
  • تو اصلا می دونی من چی هستم؟ من یه سگم که دنبال ماشیناس. من نمی دونم وقتی به یکیشون رسیدم باید چکار کنم.میدونی، من... من فقط کارایی رو انجام میدم که دیگران نقشه کشیدن براش.پلیسها برنامه دارن، گوردون نقشه میکشه، اونا نقشه کشن، نقشه کش هایی که تلاش میکنن دنیاهای کوچیکشون رو کنترل کنن.من نقشه کش نیستم. من دارم تلاش میکنم که نشون بدم چقدر تلاش اونا واسه نقشه کشیدن و کنترل هر چیزی ، رقت انگیز و بی فایده اس.
  • =من تورو نمیکشم بتمن چون تو منو کامل میکنی
  • همونطور که میدونی،دیوونگی خیلی شبیه جاذبه اس. برای جذب ، فقط یکم هُل میخواد.
********************************************
♥♥♥♥♥♥ با تشکر ماهان محبوبی ♥♥♥♥♥♥
********************************************
نظرات 1 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت 16:11 http://bluemahya.blogsky.com

رنگین کمانی از آموزه است بیشتر.

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد